Здравейте колеги, бих искал да ви задам един въпрос за алфа 145 боксер - значи, климатика работеше на пълни обороти и изведнъж спря - шайбата не зацепва. Измерих намотка на шайба - ОК, измерих напрежение - ОК, но консумацията ме фрапира - 130mA, което е малко за намотката. Направих си следния експеримент - зацепих директно шайбата към акумулатора и пуснах климатика - работи си идеално. Намерих реле от дясно долу под жабката и там то си работи нормално,но къде му отиват краищата и къде се връща кабела от намотката представа си нямам. Ако може някой да ми каже къде точно е тази връзка между релето на бутона и самата шайба, защото има защита, която пречи на шайбата да зацепи ако двигателя не работи... Преполагам че проблема е някъде там. Благодаря предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатика
Collapse
X
-
едните релета се падат в дясно на акумулатора като застанеш пред колата.трябва да го махнеш и там е таблото с капак настрани.има перки нарисувани на капака му. там трябва да провериш Q22 и Q32 - три малки плътно едно до друго на сименс са. 3-тото е за големите вентилатори. освен това трябва да провериш сензорите за мин и макс налягане на фреона които са означени по схемите с Q20. двата са в един корпус някъде до филтъра на фреона . филтъра представлява един цилиндър с формата на дезодорант и е по на ниско от компресора. целия фреон минава през него така че ще го намериш.може да се е запушил и датчиците да се шашкат и да гасят компресора. също под педала на газта има един бутон който гаси компресора когато натиснеш газта до долу и ти дава някой друг кон. виж и него. това е за боксерите. може и да нямаш ел проблем , а теч на фреон и да е паднало налягането примерно.точка
Comment